Sådan returnerer du din vare

Ønsker du at bytte eller returnere varer, skal du følge nedenstående retningslinjer. Har du modtaget varen med Danske Fragtmænd, skal du kontakte os, inden du returnerer varen.

Information til returnering

  • Navn

  • E-mail

  • Telefon

  • Ordrenummer

  • Årsag til returnering

  • Evt. medlemsnummer

Angiv årsag til returnering 

  1. Fortrudt køb

  2. Forkert vare leveret

  3. Defekt vare – angiv i bemærkninger, hvad der er galt med varen

  4. Pakken var beskadiget ved modtagelse

Fortrudt køb

Du kan fortryde dit køb indenfor 30 dage efter levering. Fortrydelsesretten gælder fra den dag, du har modtaget varen.
Varen skal returneres hurtigst muligt i original emballage, senest 14 dage efter fortrydelsesrettens udløb.

For ydelser som arrangementer gælder en fortrydelsesret på 14 dage. Retten bortfalder, hvis ydelsen starter indenfor de første 14 dage.
Individuelt tilpassede varer, som fx campingpas eller miljømærkater, kan ikke returneres.


Reklamation

Reklamationsretten er 36 måneder.


Sådan returnerer du din vare

  1. Gå til [Download portofri returlabel] og udfyld formularen. Du modtager herefter en e-mail med adresseseddel klar til print.

  2. Fastgør adressesedlen med tape. Læg retursedlen i pakken, inden du lukker den.

  3. Aflever pakken i din GLS pakkeshop, eller brug QR-koden fra e-mailen, som pakkeshoppen printer returlabelen ud fra.

Beløb tilbagebetales indenfor 14 dage, efter at varen er modtaget. Pengene returneres til den konto, der blev brugt ved købet.

Info